„Miks peaks korraldama üritusi oma töötajatele ja klientidele?”

Foto: Bruce Mars

Ürituste korraldamine firmas on hügieenifaktor, millesse peab pidevalt investeerima.

Miks? Kohe selgitan.


Üritused aitavad meil tulla igapäeva rutiinist välja, saame lähemalt tuttavaks oma kolleegide, klientide ja koostööpartneritega, õpime neid tundma rohkem tema iseendana.

Tööelus osaleme me erinevates rollides, mida valitsevad kas siis rohkem või vähem formaalsed ettekirjutused ja tavad. Üritused aitavad „lahustada“ seda rolli ja lisada siia inimese enda olemust.


Ma leian, et üritused ongi selleks head, et inimene, kes sinna tuleb, saab olla enim iseendana, presenteerida ideaalis oma parimaid või ka vahest varjatumaid omadusi.

Üritus (pidu) aitab paika panna, kellega minna luurele ja kellega mitte. See loob ettevõttes valdkondadeüleseid gruppe, kuhu kuuluvad inimesed nende hobide ja tööga mitteseotud oskuste järgi.


Kas pole äge teha bändi töökaaslastega ettevõtte peol, kus on sulle garanteeritud ligi 2000-pealine publik, kes kohe mitte külmaks ei jää?

Või võita ettevõtte tiimiga esikoht rattavõistlustel ja jõuda õhtul AK-sse?


Need on need tulemused ja tunnustused, mida loovad muuhulgas ka firmaüritused. Ettevõtte sisekliima korrashoid on ärilises plaanis ülioluline ja selle üks ventileerijateks on firmaüritus. Motiveeritud ja rõõmus ning tunnustatud töötaja loob rohkem väärtust nii kolleegitasandil kui ettevõttele pikemas perspektiivis.


Ärilises plaanis pole paremat kohta networking´inguks, kui on peod, kokkusaamised, banketid. Tegelikud diilid tehakse ära seal, luuakse esmamuljeid ja ollakse mitteformaalsel tasandil. Sest äritehingud toimuvad inimeste, mitte ettevõtete vahel.

Ettevõtte maine olemasolevate ja tulevaste klientide silmis kujuneb ka firmaürituste, millised staarid olid laval, kus pidu toimus – see annab võimalusel üllatada ja tekitada wow-efekte – vot sellise ettevõttega soovin ma äri ajada, sest nad on nii vinged, elegantsed, nii kultuursed või muul viisil silmapaistvad.


Firmapeo üks hea omadus on see, et publik on kontrollitud, ei ole juhuslikke „möödujaid“. Publik tunnetab üht hingamist ja sa tunnetad, et su ümber on „omad“ ja keskkond on turvaline.


Kokkuvõtteks, miks korraldada üritusi?

See teeb sind paremaks, õnnelikumaks, huvitamaks, usaldusväärsemaks :)

32 views